sábado, 16 de janeiro de 2016

Buggy Ride! / Passeio de Bugue!

Day 11 - Buggy Ride!

Day 11 started out like most others, filled with the greatest joy in the world: the joy of exchange students. After a delicious breakfast at the hotel, we ventured off to the dunes of Dunas Móveis Genipabu. There we split off into groups of 4 accompanied by a senior buggy driver, whose safely transported us to the dunes in our fashionable buggy´s. Our skillfully trained driver manipulated the buggy up and down and all around the dunes, until we eventually arrived in "Saudi Arabia". When we arrived in "Saudi Arabia", we were greeted by herd of Camels. JUST KIDDING! We were in Brazil the whole time. After waiting a little, we finally raced down a huge dune to the beach where we spent some time basking in the sun, swimming (and for those who had money) eating a lil´ snack. Around 1:30 we headed back to the hotel where we had free time to go down to the beach, chill in the pool or do whatever teenagers these days do. Following our afternoon activities we dressed up for our dinner out where we ate traditional Brazilian food and made our way back to the hotel to get TURNT and party like there´s no tomorrow. The Mexicans a.k.a the party showed us all how we should dance and party. It was a night, we would never forget. Last night in Natal and it was hella nice!

Written by David Alexander Macrae and Sophie Taylor Parker.
-----------------------------------------------------------

Dia 11 - Passeio de Bugue!

Dia 11 começou como a maioria dos outros, cheio da maior alegria do mundo: a alegria de estudantes de intercâmbio! Depois de um delicioso café da manhã no hotel, nós fomos para as dunas de Genipabu. Ficamos divididos em grupos de 4, acompanhados por um motorista de buggy sênior, que com segurança nos transportou para as dunas em nossos buggy's. Nosso motorista habilmente treinado dirigia o buggy para cima e para baixo e ao redor das dunas, até que, finalmente, chegamos à "Arábia Saudita". Quando chegamos na "Arábia Saudita", os grupos foram recebidos por manadas de camelos. Brincadeira, estávamos no Brasil o tempo todo! Depois de esperar um pouco, nós finalmente descemos uma enorme duna da praia, onde passamos algum tempo sob o sol, e nadando (e para aqueles que tinham dinheiro) alguns foram comer um petisco. Cerca de 1:30 nós voltamos para o hotel onde tivemos tempo livre para ir até à praia, ou ficar na piscina ou fazer o que os adolescentes nos dias de hoje fazem. Seguindo nossas atividades à tarde nós nos vestimos para o nosso jantar fora, onde comemos comida tradicional Brasileira e fizemos o nosso caminho de volta para o hotel onde pudemos festejar e dançar como se não houvesse amanhã. Os Mexicanos também conhecidos como "a festa" mostraram-nos todos como devemos dançar e festejar. Foi uma noite que nós nunca iremos esquecer! Esta noite em Natal foi ótima!

Escrito por David Alexander Macrae e Sophie Taylor Parker.